HTML

Minden Design

Sulya Zsuzsanna, az Interior Designer blogja. Lakásodra szabott tanácsért,tervezésért hívj vagy írj bátran: info@lakberakademia.hu, www.lakberakademia.hu

Facebook

Bejegyzések

Nincs megjeleníthető bejegyzés.

Friss topikok

Címke feed

    Nincs megjeleníthető elem.

2014.01.19. 21:59 sulyazsu

Alternatív tervek fürdőszobára -még mindig kompromisszumokkal

Mivel egy terv nem terv, nem hagyhattam megrendelőimet egy általuk elfogadhatónak mondható csempés változattal elsétálni. Az előző bejegyzésemet és az első verziót itt láthatjátok.

A második verzióban egy kategóriával magasabb osztályú csempecsaládból választottam, de ugyanúgy a letisztult, hangulatos formát követve, ami alap igény volt megrendelőim részéről.

Szerintem ennek kevésbé komor a hangulata, ahogy becsempé(s)ztünk egy kis természetet is. Bár ennek némi ára van, hiszen ez a termékcsalád másfélszer annyiba kerülne, az első megoldásban láthatónál.

Furdonk_porcelanosa_csempével5.jpg

Egyúttal meg is szerettem volna mutatni nekik, mennyivel több helyük lesz, ha zuhanykabint választanak.

Furdonk_porcelanosa_csempével3.jpg

Furdonk_zuhannyal.jpg

 

A harmadik verziónál pedig egy kicst vidámabb megoldást készítettem, miközben ugyanúgy megmaradtam a visszafogott színeknél. A minta teszi játékosabbá a megjelenést.

furdoszobank_zuhany_szines3.jpg

furdoszobank_zuhany_szines5.jpg

furdoszobank_zuhany_szines6.jpg

A döntést persze rájuk bízom, én csak az alternativ terveket adom, és láttatom az egyéb lehetőségeket. Mert eddigi munkáim során pont azt vettem észre, hogy az egyik döntést gátló tényező, éppen az, hogy egyes emberek nehezen tudják elképzelni, milyen is lesz az adott enteriőr a választott burkolattal, berendezéssel, a kitalált elrendezésben. Ezért is jó, ha a tervezésnél bekapcsolódom és előre látni is segítem a hozzám fordulókat.

 

Szólj hozzá!

Címkék: fürdőszoba burkolat


A bejegyzés trackback címe:

https://mindendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr845771080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása